náhledy
V areálu olomoucké fakultní nemocnice slouží nově zaměstnancům kolárna, které dal architekt podobu článku cyklistického řetězu.
Autor: FNOL
Před pruhy pro kola má v Brně většinou přednost parkování.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Před pruhy pro kola má v Brně většinou přednost parkování.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Před pruhy pro kola má v Brně většinou přednost parkování.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Stezky pro cyklisty jsou roztříštěné po celém Brně a mnohde měří jen pár desítek metrů. Pak musí kola soupeřit o vozovku s auty.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Stezky pro cyklisty jsou roztříštěné po celém Brně a mnohde měří jen pár desítek metrů. Pak musí kola soupeřit o vozovku s auty.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brno má pouze pět a půl kilometru cyklostezek čistě pro kola, s úseky sloužícími také chodcům je to stále chabých 34 kilometrů.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brno má pouze pět a půl kilometru cyklostezek čistě pro kola, s úseky sloužícími také chodcům je to stále chabých 34 kilometrů.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Stezky pro cyklisty jsou roztříštěné po celém Brně a mnohde měří jen pár desítek metrů. Pak musí kola soupeřit o vozovku s auty.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA