![](http://1gr.cz/u/free.gif)
![](http://1gr.cz/u/free.gif)
Železniční uzel v České Třebové čeká dlouhé roky na modernizaci.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Původní sloupy trakčního vedení z 60. let, tzv. řetězovky, byly kvůli špatnému technickému stavu nahrazeny sloupy novější konstrukce. Archivní snímek je z roku 2022.
Autor: Radek Latislav
Původní sloupy trakčního vedení z 60. let, tzv. řetězovky, byly kvůli špatnému technickému stavu nahrazeny sloupy novější konstrukce. Archivní snímek je z roku 2022.
Autor: Radek Latislav
Železniční uzel v České Třebové čeká dlouhé roky na modernizaci.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Letecký pohled na nádraží v České Třebové
Autor: Michal Klíma, MAFRA
Letecký pohled na nádraží v České Třebové
Autor: Michal Klíma, MAFRA
Původní sloupy trakčního vedení z 60. let, tzv. řetězovky, byly nahrazeny sloupy novější konstrukce. Archivní snímek je z roku 2022.
Autor: Radek Latislav
Původní sloupy trakčního vedení z 60. let, tzv. řetězovky, byly nahrazeny sloupy novější konstrukce. Archivní snímek je z roku 2022.
Autor: Radek Latislav
Letecký pohled na nádraží v České Třebové
Autor: Michal Klíma, MAFRA
Ilustrační snímek
Autor: Profimedia.cz
Největší ucelená modernizace českotřebovského železničního uzlu nemá na české železnici obdoby. Práce potrvají sedm let.
Autor: Správa železnic
Modernizace českotřebovského železničního uzlu nemá na české železnici obdoby. Práce potrvají sedm let.
Autor: Správa železnic
Modernizace českotřebovského železničního uzlu nemá na české železnici obdoby. Práce potrvají sedm let.
Autor: Správa železnic
Modernizace českotřebovského železničního uzlu nemá na české železnici obdoby. Práce potrvají sedm let.
Autor: Správa železnic
Mapa modernizovaného úseku
Autor: Správa železnic